سكس تو | منتدى سكس تو | موقع سكس تو | sextoo | sextoo.net | صور سكس | سكس عربي | سكس اجنبي | افلام سكس | صور سكس متحركة | كس | زب | نيك | مص | بنات  

العودة   سكس تو | منتدى سكس تو | موقع سكس تو | sextoo | sextoo.net | صور سكس | سكس عربي | سكس اجنبي | افلام سكس | صور سكس متحركة | كس | زب | نيك | مص | بنات > قسم الادب السكساوي > قصص سكس اغتصاب وسادية

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 02-11-2017, 01:41 PM
sextoo sextoo غير متواجد حالياً
مدير عام
 
تاريخ التسجيل: Jan 2013
المشاركات: 2,166
افتراضي مذكرات طبيب سادي




دكتور احمد من تلات سنين فاتو كان شغال في وحدة صحية في مكان تابع لمحافظة الجيزة وفتحت عيادة في نفس المكان ده
صحيح كان من ايام الكلية عندي ميول سادية ومارستها في الفيس والموبيل وقابلت ناس بس معملتش علاقات سادية كاملة ومكنتش متخيل اني ممكن في يوم اقابل حد امغرس معاه كل غرايزي وشهواتي العنيفة القاسية الفترة دي كان جوايا كمية طاقات واخساس عنفواني منتظر الانفجار المهم في يوم كنت خلصت شغل في العيادة وبحاسب التمرجي لاقيت دخل علينا فجأة ست في سن الاربعين غريبة شويه عن العيانين ال بكشف عليهم ف المنطقة دي ال كان اغلبهم فلاحين وناس ع قدهم لكن ال شوقتها دي مش زيهم خالص لبسها باين انها واحده بتفهم في الزوق وع الرغم انها كانت بيضا الا ان وشها مسلمش من الميك اب الخفيف ال خلا وشها اكثر جمالا طويله لابسه بنطلون اسود ضيق مبين مفاتن جسمها وريحك البرفان ال كانت حطاه مغري جدا دخلت علينا وبتنادي ع عم رمضان التمرجي وبتقوله تعالى اسند معايا بنتي من التوكتوك عشان تعبانه وعاوزة الدكتور يكشف عليها بسرعه يعم رمضان قالها خاضر جي بسرعه اهوه قبل ميطلع انا ناديت ع رمضان وقولتله خد تعالى هنا مين الست دي وعرفاك منين قااي دي الست بثينة مرات واحد مهندس بس كانو مسافرين برة بقالهم. خمس سنين ولسه راجعين عشان بنتهم هتدخل الكليه هنا وهو سافر وسابهم قاعدين في بيت ابوه قولتله طب روح يلا شوف بنتها ودخلها ع طول عشان انا مستعجل
قعدت ع مكتبي و كنت مضايق جدا بصراحة ازاي الست تدخل كده وتاخد التمرجي من غير متستأذن مني حتى ولا تقول اي كلمة ليا . بس قلقها ع بنتها. يديها العذر.
المهم شويه ولاقيت عم رمضان بيفتح الباب وبيقولي ادخلهم يا دكتور قولتله ايوه يا زفت منت عارف اني مستعجل . عدلت نفسي ع المكتب وغيرت ملامح وشي ونظرات عنيا بقت حادة جدا منتظرة دخول المريضة وامها وتعمدت اظهر الغضي ف ملامح وشي بسبب تجاهل الست دي لوجودي ف الاول. المهم دخلت عليا وساندة بنتها ال كانت اجمل من امها ووارثة منها البياض وجسمها المشدود واتخن سنه بسيطة عن امها وشها كان جميل وصافي من غير ميك اب ولابسة بجامة بيت ضيقة جدا وفوقيها روب اسود وباين عليها التعب . وبعد مدخلو بصيت لعم رمضان وشاورت ع الباب قام خرج ع طول وقفل الباب وراحت امها قالت مساء الخير يا دكتور. بصيت ليها بطرف عيني ومسكت دفتر الروشتات وعملت نفسي مشغول في الكتابه وقلتلها مساء النور طلعي بنتك ع سرير الكشف وتعالي هنا مليني اسمها وسنها قالتلي حاضر بس اكشفلي عليها بسرعه احسن دي تعبانه خالص بصيتلها بنظرة حاده وقولتلها انتي كده ال بتعطليني اعملي ال قولت عليه عشان اكشف . بصتلي باستغراب وكأنها اول مره حد. يكلمها بطريقة حادة زي دي بس عشان لهفتها ع بنتها سمعت الكلام وراحت ودت بنتها ع السرير. وغطتها بالملاية وجات قعد ع الكرسي . اول مقعدت قلتلها اسمها اي قالتلي بسمة ... كام سنه .. عشرين ... خير مالها قالتلي من الصبح يدكتور جسمها سخن وبترجع ومكلتش حاجة خدت السماعه والترمومتر وخافض اللسان وقومت عشان اكشف عليها وببص ع امها لاقيتها لسه قاعدة شاورتلها ع السرير وقولتلها تعالي اقفي جنب بنتك ساعديني .
في الحقيقه انا عمري مبستغل لهفة الناس ع ولادهم في اني ازعقلهم او اكلمهم بطريقة وحشة بس الست دي استفزتني من ساعة دخولها اول مره عشان كده حبيت اردلها ال عملته ده . المهم اديتها الترمومتر وقولتلها حطيه تحت هدومها بين ايدها وصدرها راحت فتحت الروب لبنتها بسمه ال كانت نايمه وجسمها باين عليه انه فاير وبمجرد ميتحرك صدرها المدور بيتهز لفوق وتحت زي موجة البحر بصراحة خلت شهواتي تبدا تتحرك بس بشرعه تداركت نفسي وكتمت شهواتي ومسكت خافض اللسان وقلتلها افتحي بقك يا بسمة يلا بس البت واضح عليها انها كانت متدلعه اوي بحكم انها وحيدة ابوها وامها وراحت بصت لمامتها وقالتلها مش لازم يكشف يماما خليه يديني علاج ع طول رحت رجعت ع المكتب وانا مضايق جدا لاقيت مامتها بتزعقلها جامد وبتقولها يعني نسيبك تعبانه كده وتموتي قولتلها يلا قومي مش هكشف البنت جات تقوم راحت مامتها مسكاها ورجعتها ع السرير تاني وقالتلي معلش يدكتور تعالى شوفها قمت راجع تاني وبصيت لبسمة وقولتلها معلش يا حبيبتي لازم نكشف عشان نكتبلك العلاج المناسب قالت خلاص ماشي قولتلها يلا افتحي بقك هبص ع زورك ونخلص بسرعه لاقيتها فتحته سنه بسيطك خالص قومتي حاطط ايدي التانية ع خدها وضغطت عشان بقها يفتح اكتر بصراحك بشرتها كانت ناعمة خالص وخدودها طرية لدرجة ان صباعي كان بيغرس فيها والبت اول ما ايدي لمستها حسيتها بتقشعر قشعرة خفيفه عشان جسمها كان سخن وانا ايدي كانت بارده . وبعد مبصيت ع زورها حطيت السماعة ع وداني وقولتها عاوزين نرفع البجامة سنه بسيطك بس عشان اسمع صدرك وشاوريلي ع مكان الوجع في بطنك لاقيتها بصت لمامتها واتكسفت جامد قولتلها بصوت حاد يلا يا بسمة مش عاوز دلع انا مستعجل عندي شغل في مكان تاني وامها بصتلها ومسكت اديها وقالتلها اسمعي الكلام يلا عشان مش فضيالك وبصتلي وقالتلي ارفعلها هدومها انت يا دكتور انا مسكهالك اهوه المهم بصيت لبسمه وحسيت انها بقت مستسلمه للامر الواقع وقولتلها بسمة شطور وهتسمع الكلام لوحدها وبدات ارفع البجامة وبدأت تظهر بطنها ال كانت بيضا جدااا ومغرية لابعد الحدود وبدأت امسك نفسي بالعافية لحد مرفعت البجامة لحد صدرها ال كان مستخبي تحب البرا بس باين ان حجمه مش صغير تعمدت احط السماعه فوق صدرها وبمجرد ما السماعه لمست جسمها لاقيتها بتتلوى جامد وعاوزة تفلت ايدها من مامتها وقولتلها خدي نفس براحة راحت مغمضه عينها وخدت نفس طويل وتعمدت ان صباعي يلمس صدرها وانا بنقل السماعه وببص ع عنيها لاقيتها مكسوفه جدا وخدودها بدأت تحمر لأنها واضح انها اول مرة حد يلمسها وفلتت ايدها من امها وقامت مغطيه صدرها ونص بطنها والسماعه لسه تحت هدومها قومت بصيت لامها بحدة وقولتلها مش معقول مش عارفة تمسكي ايد بنتك قالتلي همسكها تاني قلتلها خلاص انا هكمل كشف كده وبصيت تاني لبسمة وقولتلها معلش يحبيبتي انا قربت اخلص خلاص استحملي قالتلي ماشي يدكتور بس اكشف وانا متغطية كده قولتلها ماشي انا استغليت ان السماعه وايدي مش باينين من تحت الحدوم وتعمدت احط باقي صوابعي ع صدرها واشوف رد فعلها وقولتلها يلا خدي نغس لاقيتها غمضت عينها وخدت نفس طويل وجسمها كله بيتنفض بصراحة حسيت ان الشهوة هتسيطر عليا فقومت مطلع السماعه وقولت لامها يلا هاتيلي الترمومتر . وهيا بتطلع الترمومتر الموبيل بتاعها رن بصيتلها جامد وهيا بصت مستغربه وقامت مطلعه الموبيل ومكنسلة واديتني الترمومتر رحت شديته منها قالتلي في اي يا دكتور لو مستعجل او مضايق نكشف عند حد تاني قولتلها اه مستعجل وميصحش موبيلك يقعد يرن كده ولو حابة تمشي اتفضلي قالتلي ده باباها بيتصب يتطمن وعموما خلاص انا قفلت عليه لو سمحت قولي هيا عندها اي واكتبلها علاجها.
قمت رجعت ع المكتب وبدأت اكتبلها العلاج وقولتلها دي نزلة برد بسيطة هنحتاج ناخد حقن انهارده عشان السخونة تنزل وتعرف تنام لاقيت بسمه بدات تقول لا لا لا مش هاخد حقن ابداااا فراحت امها مزعقه ليها جامد وقالتلها اسكتي بقا انا مش هسيبك سخنه كده وتموتي مني قولتلها اهدي يمدام شوية عشان الصوت كده عالي ميصحش راحت بصت لبنتها تاني وقالتلها ابوكي السبب في الدلع ال انتي فيه ده وانا مش هسيبك كده كتير وبصتلي وقالتلي اكتبلها يا دكتور العلاج ال انت شايفه مناسب بصيت . كتبت العلاج واديتها الروشتة قالتلي طيب الحقن دي مين هيديهالها قولتلها اي تمرجية جنبكم قالتلي لا انا معرفش حد هنا لو سمحت انا هجيب العلاج وانت اديها الحقن قولتلها مستعجل انا مش فاضي قالتلي امال كشفنا ليه احنا لما مش هتدينا الحقن . حسيت ان الست دي مش سهله وهنقعد نتكلم كتير قولتلها طيب يلا روحي هاتيهم بسرعه المهم الست خرجت تجري وفضلت بسمه ع السرير بتقولي هو انت هتديني الحقن دي فين يا دكتور قولتلها لما ماما تجيبهم هتعرفي لاقيت البت بدات تدمع وتقولي والنبي اديهم براحة خالص انا بخاف اوي منها قولتلها متخفيش ايدي خفيفه ولما تجربيها هتقوليلي مش هاخد حقن الا منك برضه فضلت تعيط .
المهم دخلت علينا امها واديتني الحقن وبدات افتح الامبول وبعبي الحقنة ومسكت الحقنه ورفعت سن الابرة لفوق عشان افضي منها الهوا وبخبط عليها بصوابعي التانية وعيني جات ع بسمه لاقيته بتبص برعب ع ابرك السرنجة وكل مخبط ع الحقنه الاقي وشها بيتهز من كتر الخوف رحت بصيت لامها وقولتلها يلا ساعديني واقلبي بنتك ع بطنها ونزلي البنطلون وعريلي ضهرها البت فضلت ماسكة في الملاية ومش عاوز تتقلب راحت امها زعقتلها وقالتلها يلا بسرعه وزعقتلها وانا بصيت لبسمه وقولتلها يلا يا حبيبتي احنا اتفقنا خلاص ايدي خفيفه ومش هتوجعك البت بدأت تخف مقاومتها لامها واحده واحده وجسمها بدأ يستجيب لايد امها واتقلبت ع بطنها بصراحة بمجرد منامت ع بطنها وشوفت دوران خلفيتها العالي شهواتي بدات تصحا تاني وقولت لامها امسكيلي اديها وانا هعريها .

المهم امها مسكت اديها وانا قربت منها وبدأت احط ايدي عل بنطلونها لاقيت البت جسمها بدأ يقشعر ويتلوى و صوتها ال كان بيزعق خلاص بدأ يتعب ونزلت البنطلون مره واخده من ع كل مؤخرتها وبصراحة جالي ذهول بمجرد مشفت المؤخرة بتاعتها .. كانت لابسه اندر لونه اسود ولحمها ابيض جدااااا باين من على جناب الاندر ومؤخرتها مدورة وكبيرة وطالعة لفوق بصراحة شهوتي بدات تسيطر عليا ‘‘ بدأت اهدي البنت واقولها متهافيش يا بسمه يا حبيبتي مش هتوجعك قعدت تعيط وتقول حرام عليكم سيبوني قومت خاطط ايدي ع الاندر واتعمدت انزله كله عشان اشوف كل مؤخرتها لانها كانت مغرية جدا وبمجرد منزلت الاندر ومؤخرتها كل ظهرت لاقيت جسمها كله بيتهز من القشعرة ومخرتها اتهزت قدامي زي الموجة عرفت ان جسم البنت ده طري جدااا وواضح انه انثوي وحساس لانه بمجرد محطيت صباعي ع لحم مؤخرتها عشان احدد المكان ال هحط فيه الابرة لاقيت جسمها ارتعش ولمت مؤخرتها اوي زي متكون بتنكمش من البرد بدأت احرك طرف صباعي براحة ع لحم مؤخرتها واهدي فيها حسيت انها بدأت تستجيب لحركة صباعي وصوتها بدأ يقل خالص اتعمدت احرك صباعي ع مساحة كبيرة من مؤخرتها لانه بصراحة نعومة جسمها وانسيابيته مغرية جدا وقومت مقرب سن السرنجة نحيتها وبصيت لمامتها وقولتلها اوعى تتحرك منك يا مدام وبدأت اغرس سن السرنجة وبمجرد ما السن دخل لقيت البنت بتصرخ اوووي وقالت اااااه بصوت ناعم اوووي غرست باقي السن وبمجرد ما السن دخل كله حسيت انها ارتاحت وصوتها قل قومت مفضي الحقنه ومخرجها بسرعه وجبت قطنة وضغطت جامد ع مكان الابره والبت بدات تعيط وانا بضغط بالقطنة ع لحمها وكف ايدي بيلمس باقي مؤخرتها وهيا واحده واحده بتهدا وجسمها بيتلوى كل مكف ايدي يطبق ع مؤخرتها ولما حسيت انها بترتاح للحركة دي قومت ضاغط بكف ايدي جامد ع لحمها ال كان طري اوي لدرجة ان كف ايدي انغرس ولاقيتها بتتوجع بس بطريقة تانيه خالص غير وجع الحقنه لاقيت وسطها بيتهز ويتلوى وتضم جامد الفلقتين بتوع مؤخرتها وتنكمش اكنها بترتعش من البرد وترفع وسطها لفوق عشان كف ايدي يلمسها اكتر وقعدت تقولي حرام عليك يا دكتور وجعتني خالص . انا حسيت ان البنت دي اتاثرت جامد ومشاعرها اتحركت من لمسات اديا محبتش ازود اكتر من كده ومامتها واقفه رحت شايل ايدي وملبسها تاني وقولت لمامتها ليه مدلعين بنتكم كده قالتلي باباها هو السبب مدلعها خالص لاقيت البنت بتبص لمامتها وهيا بتعدل نفسها وبتقولي والله كل يوم ماكتي تزعقلي جامد بسبب ومن غير سبب ومش سيباني في حالي بصيت لمامتها وقولتلها التربية مش كده لازم كل حاجه ليها وقتها بس واضح ان الست دي عندها كمية غرور وتناكة مش طبيعيه ردت عليا وقالتلي انا بقالي عشرين سنه بربي فيها وانا ادرى بيها وبتربيتها بصراحة اضايقت حدا ومكنتش لاقي رد بس حطيت في دماغي اني لازم اكسر غرور الست دي وادوس عليها بس يجي الوقت المناسب قومت راجع ع مكتبي ومسكت كيس العلاج اعرفها الجرعات كان من ضمن العلاج لبوس قولتلها تاخد لبوسه كل تمن ساعات وتديهالي انتي بنفسك عشان تتاكدي انها اتاخدت صح لاقيت بسمه بتبصلي وتقولي وحياة بابا يا دكتور بلاش لبوس بخاف منه اوي قولتلها لازم عشان السخونه يا حبيبتي واديتهم الكيس وقولت لمامتها ابص عليها تاني بعد بكرة يمدام وخدتها وفتحت االباب ومشيو
بعدها قعدت افكر كتير في جسم البنت دي وازاي كانت بتستجيب لاديا كده وازاي انا فرطت في فرصه زي دي اني امارس طقوسي السادية وعنفواني ع واحدة واضح انها محتاجة لكده او بمعنى اصح هتحب كده خصوصا ان شخصيتها مناسبة جدا للي انا بدور عليه وظروفها مثالية للسيطرة عليها .. واحدة متدلعه من ابوها جدا مفتقدة لاحساس خشونة الراجل وامها بتربيها بطريقة غلط مش بتديها سبب هيا بتزعقلها ليه لانها واحدة مغرورة وبالنسبالي البنت دي هي اكتر واحدة هتستفاد من وجودي في حياتها لانه انا مش بعتبر السادية مجرد شهوات و ضرب واهانة من غير هدف بالعكس اهم هدف عندي هو اني احتوي البنت ال معايا واربيها واعرفها ليه انا بضربها وبعاقبها من بعدها بتيجي الشهوة وقت محس اني. ملكت عقلها قبل جسمها .
المهم عدا اليومين وبرضه في نفس الميعاد وانا بحاسب عم رمضان لاقيت الست بثينه وبنتها بسمه داخلين علينا بس المرادي بسمة كانت لابسة ومتشيكة وباين عليها انها اتحسنت عن المرة ال فاتت بكتير قلتلهم ادخلو واطلع يرمضان بره واقفل الباب وراك قعدو و اتعمدت اتجاهل امها وبصيت لبسمة ع طول وسألتها ها اي الاخبار دلوقت لاقيت امها ال بدات ترد عليا بتقولي بقت كويسة يا دكتور شويه بس بتغلبني ومس بترضا تخليني اديها اللبوس خالص بصيت لامها وانا مبين اني مضايق وقولتلها انا بسالها هيا خليها هيا ال تجاوبني ورجعت بصيت لبسمة وقلتلها صحيح الكلام ده يا بسمة ؟ ردت وقالتلي بخاف منه اوي يا دكتور وانا اصلا بقيت كويسه بس المشكلة دلوقت اني جالي كحة شديدة قومت غيرت ملامح وشي وبصيت لها بكل حدة وقولتلها انا اكتر حاجه تضايقيني ال اكتبله علاج ومياخدوش مكنش ليها لازمه تيجي بقا واتنرفزت جامد قالت خلاص خلاص هاخده بس اديني حاجه للكحة قولتلها انا ال هديلك اللبوس دلوقت بنفسي وبصيت لمامتها وقولتلها اديني. يلا العلاج بتاعها مامتها قالتلي دانا نسيته ف البيت قولتله وده ينفع يعني وشخطت فيها قالتلي احنا بيتنا قريب هروح اجيبه واجي قولتلها متتاخريش انا هكشف ع الكحة بتاع بنتك لحد مترجعي . قامت خرجت وقفلت الباب وراها وبصيت لبسمة وقولتلها اطلعي يلا ع السرير عشان اسمع صدرك بصتلي وقالتلي انت بتشخط فيا ليه كده انا بخاف من ال بيزعقلي قولتلها انا مش بزعق الا عشان مصلحتك ولو انا مش خايف عليكي مش هيفرق معايا تاخدي العلاج او لاء قالتلي طيب أسفة قولتلها انا مش عاوز اسف انا عاوزك تسمعي كلامي لانه لمصلحتك اطلعي يلا ع السرير عشان اسمع صدرك . قامت وقعدت ع السرير قومت رحت ناحيتها وقلتلها هكشف عليكي انا ازاي ذلوقت لازم تنامي وقومت مسكتها من كتفها وزقيتها لورا بسيط عشان تنام البنت ف الاول كانت بتقاوم زقة ايدي بس اول مشافت نظرات الغضب من عنيا سابت نفسها ونامت وقولتلها اتغطي بالملاية وعري صدرك ‘ كانت لابسه بلوزة ضيقه رفعتها لحد صدرها وبدات احس بوشها بدأ يحمر من الكسوف قومت مدخل ايدي من تحت الملايه وبمجرد ما ايدي والسماعه لمسو جسمها لاقيتها قشعرت جامد ومسكت في الملاية اوي وعنيها مسهمة عليا وبتقولي متزعلش مني يا دكتور هسمع الكلام قولتلها الاسف مش كفاية قالتلي طيب حضرتك عاوز اي وانا. هعمله بس المهم متزعلش مني قولتلها واي خلاكي فجأة كده بقا يهمك زعلي قالتلي متعودتش الاقي حد يخاف عليا بالطريقة دي قولتلها هنشوف وقومت حطيت السماعه ع صدرها وقولتلها خدي نفس بدأت تاخد نفسها وجسمها مع كل حركة للسماعه بيقشعر واتعمدت احرك السماعه ناحية صدرها ودخلتها تحت البرا وقربت من الحلمه وبصيت جامد ف عنيها وقولتلها خدي نفس جامد البت خدت النفس وكاتمه أهاتها جواها وكأنها بتحارب نفسها عشان متفضحش رغباتها قدامي قربت كمان ناحية الحلمة وخليتها ما بين السماعه وصباع ايدي وقومت ضاغط عليها بصباعي وقولتلها هنسمع الكلام بعد كده ولا لاء ؟؟ .. بمجرد مصباعي لمس الحلمة وضغط لاقيت البنت بتنتفض بكل جسمها ع السرير وطلعت اااهة وجع ممزوجة باااه شهوة وغمضت عيونها وسكتت ثواني وبعدين فتحت عنيها وبصتلي وقالتلي خلاص هسمع الكلام يدكتور ولسه جسمها بيتلوى قومت ضاغط تاني لاقيتها رفعت ايدها وحطيتها فوق ايدي وقالتلي ااااه يا دكتور ارحمني خلاص بجد هسمع الكلام انا اسفة قولتلها الاسف مع دكتور احمد مش كفاية قالتلي طيب اي يرضيك .. بصيت في عنيها بكل حدة واكن عنيا بتطلع شرارة غضب وقولتلها يعني انتي عندك استعداد تعملي وتتحملي ال يرضيني قالتلي لو هيخليكي مبسوط مني اكيد هتحمله قومت فتحت كف ايدي ومسكت صدرها كله بين اديا وقولتلها من امتا ده يا نسمة لاقيت جسم البنت استجاب لمسكة اديا وبدات تتلوى وتخرج ااهات صغيرة. وايدها فوق ايدي اكنها مثبتاها ومش عاوزاني اسيب صدرها وقالتلي من دلوقت يا دكتور لاني بجد ارتحتلك وحسيت خوفك عليا ولمساتك ليا مطمناني ومش حابه اشوفك زعلان خالص قولتلها بس انا رضايا صعب عليك قالتلي لو عشان مصلحتي هتحمله بصيتلها نظرة كبرياء وقولتلها مصلحتك هو وجودي جنبك وارضاء غروري هو اهم حاجة عشان يستمر وجودي جنبك لاقيتها مسكت ايدي وقالتلي علمني ازاي ارضي غرورك يدكتور بس لو سمحت من غير محد يعرف ‘‘ شلت ايدي من ع صدرها وقولتلها من انهارده انتي تحت حمايتي وطوعي ومستحيل حد يعرف عنك حاجه لانه من الاخر ال يخصك يخصني بس بشرط تنفيذ اوامري بالحرف الواحد وكلمتي سيف ع رقبتك بصتلي نظرة شوق كبيرة وكأنها بتلومني اني سبت صدرها وقالتلي وانا تحت امرك بس ارجوك لو حصل ونسيت حاجه او متحملتش شيء استحملني وبلاش تكون زي مامتي ال بتزعقلي كل شوية من غير سبب قومت حطيت كف ايدي ع خدها وصباعي بيحسس ع شفايفها وقولتلها متهفيش من انهارده انتي بنتي وانا مسؤل عنك وعن تربيتك لاقيتها بدات ترتعش من لمسات صوابعي وقالتلي يعني انت خلاص سامحتني عشان موضوع الدوا ؟ قولتلها لاء طبعا دلوقت اول درس هتتعلميه لما الدكتور يقول خاجة لازم تتنفذ نامي ع بطنك يلا يا حبيبتي بصتلي بنظرة خوف وقالتلي هتعمل فيا اي بس قولتلها لما اقول حاجة تنفذيها من غير اسئلة كتير وقومت ماسكها من كتفها وقارس عليه قامت قالتلي حاضر حاضر انا اسفة



انتظرو الجزء القادم



l`;vhj 'fdf sh]d whd]

__________________
صور سكس - سكس اكتر - موقع سكس اكتر - موقع افلام سكس مباشرة - صور سكس بنات خليجية - صور سكس بنات ساخنه


صور سكس - سكساوى - سكس اكتر - موقع افلام سكس مباشرة - صور سكس بنات خليجية - صور سكس بنات ساخنه

صور سكس - سكساوى - موقع سكساوى - موقع افلام سكس مباشرة - صور سكس بنات خليجية - صور سكس بنات ساخنه
صور سكس - سكساوى - موقع سكساوى - موقع افلام سكس مباشرة - صور سكس بنات خليجية - صور سكس بنات ساخنه

موقع سكساوى - افلام سكس سكساوى - موقع سكساوى - افلام سكس عربى

موقع سكس اكتر - افلام سكس سكساوى - موقع سكساوى - افلام سكس عربى
موقع سكساوى - افلام سكس سكساوى - موقع سكساوى - افلام سكس عربى
موقع سكس اكتر - افلام سكس سكساوى - موقع سكساوى - افلام سكس عربى
موقع سكساوى - افلام سكس سكساوى - موقع سكساوى - افلام سكس عربى
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مذكرات, صايد, طبيب

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مذكرات مراهقة فى ثانوى Heisenberg قصص سكس محارم 0 08-14-2016 06:26 PM
تجميل فيلم مذكرات مراهقة بطولة هند صبري نسخة Dvd كاملة Heisenberg أفلام عربية ممنوعة من العرض 0 03-18-2015 03:24 AM
جاري نكني ...مذكرات شاذ Heisenberg قصص الجاي والشيميل 0 03-10-2015 04:59 PM
شادى مع اخته sextoo قصص سكس محارم 0 03-10-2015 02:42 AM
مذكرات مراهقه قصه سكسيه مصوره جميع الأجزاء ( كاملة ) Heisenberg قصص سكس مصورة 0 02-19-2015 06:45 AM

For Any Abuse or copyright infringement please report it immediately [email protected]
الساعة الآن 09:42 PM.


Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46